Home / کھیل / ”بابر اعظم کو تنقید کرنے کے بعد شعیب اختر کا جواب دیا ہے شعیب ملک نے!“

”بابر اعظم کو تنقید کرنے کے بعد شعیب اختر کا جواب دیا ہے شعیب ملک نے!“

پاکستانی کرکٹر شعیب ملک نے موجودہ پاکستانی کپتان بابر اعظم کے بارے میں شعیب اختر کے

تبصرے سے پیدا ہونے والے حالیہ ہنگامے کے بارے میں بات کی ہے۔ اختر کے تبصروں نے بڑے پیمانے پر غم و غصہ پیدا

کیا تھا، بہت سے لوگوں نے ان پر اعظم کے تئیں غیر حساس ہونے کا الزام لگایا تھا۔ تاہم ملک نے آگے آکر وضاحت کی ہے کہ اختر کے بیان کا مقصد کسی کو تکلیف پہنچانا نہیں تھا۔

ان کا خیال تھا کہ اختر صرف کرکٹ کی مہارت کے ساتھ ساتھ اپنی شخصیت کو جدید کرکٹ میں ایک بہتر برانڈ بننے کی اہمیت پر زور دینے کی کوشش کر رہے تھے۔

ملک نے یہ بھی بتایا کہ وہ جانتے ہیں کہ اعظم اپنی بات چیت کی مہارت کو بہتر بنانے پر کام کر رہے ہیں، جس پر اختر نے

تنقید کی تھی۔ ملک نے کرکٹ پاکستان کے ساتھ ایک خصوصی انٹرویو میں کہا، “یہ ان کی [اختر] کی رائے ہے، اور ہاں، ہمیں اس کا احترام کرنا چاہیے، صرف اس صورت میں جب یہ رائے کسی انفرادی کھلاڑی کے جذبات کو ٹھیس نہ پہنچا رہی ہو۔” “اس بیان کو سننے کے بعد میرے ذہن میں جو بات آئی وہ یہ تھی کہ وہ اپنا بیان دو ٹوک انداز میں دیتا ہے۔ وہ صاف دل ہے اور ہمیشہ سب کے بارے میں مثبت بات کرتا ہے۔
” ملک کے تبصرے اس وقت سامنے آئے جب اختر نے حال ہی میں میڈیا سے بات چیت کے دوران اعظم کی شخصیت اور مواصلات کی مہارت پر سوال اٹھائے تھے۔ اختر کے ریمارکس پر بڑے پیمانے پر تنقید ہوئی تھی، لیکن ملک کا نقطہ نظر اختر کے بیان کے پیچھے کی نیت پر روشنی ڈالتا ہے۔ یہ امر اہم ہے کہ اعظم ایک باصلاحیت کرکٹر ہیں جو حالیہ برسوں میں پاکستان کے لیے مسلسل کارکردگی دکھا رہے ہیں۔
اگرچہ اس کی کمیونیکیشن سکلز میں بہتری کی گنجائش موجود ہے، لیکن ان کی شخصیت کو ذاتی طور پر جانے بغیر تنقید کرنا ناانصافی ہے۔ اعظم ایک نوجوان کھلاڑی ہے جس کا مستقبل روشن ہے، اور اسے منفی تبصروں سے نیچا دکھانے کے بجائے اس کا ساتھ دینا ضروری ہے۔

About admin

Check Also

پاکستان کی افغانستان سے شکست پر رمیز راجہ کا ردعمل آ گیا

سابق چیئرمین پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) رمیز راجا نے افغانستان سے شکست پر …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Powered by themekiller.com