Home / کھیل / ڈیوڈ وارنر کی لاہور قلندرز کی جانب سے پی ایس ایل کھیلنے کی خواہش

ڈیوڈ وارنر کی لاہور قلندرز کی جانب سے پی ایس ایل کھیلنے کی خواہش

اسٹار ڈیوڈ وارنر نے انکشاف کیا کہ وہ پاکستان سپر لیگ کھیلنے کا بے

صبری سے انتظار کر رہے ہیں جب کہ وہ لاہور قلندرز میں شامل ہونے کی خواہش بھی رکھتے ہیں۔ ہر گزرتے سال کے ساتھ

پاکستان سپر لیگ کو دنیا بھر میں زیادہ سے زیادہ پہچان مل رہی ہے۔ سازگار بیٹنگ کنڈیشنز اور مقامی لوگوںکی مہمان نوازی

کے باوجود بولنگ کے اپنے اعلیٰ معیار کے لیے جانا جاتا ہے، پی ایس ایل ہر سال کرکٹ کی دنیا کے کئی بڑے ناموں کو

اپنی طرف متوجہ کرتا ہے۔ پی ایس ایل 8 کے ارد گرد ہپ کو دیکھتے ہوئے آسٹریلوی بلے باز ڈیوڈ وارنر نے بھی لیگ میں

شرکت کی خواہش کا اظہار کردیا۔ راشد خان کی سوشل میڈیا پوسٹ کا جواب دیتے ہوئے جہاں انہوں نے لاہور قلندرز اور کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے درمیان آخری میچ کے لمحات کو یاد کیا، ڈیوڈ وارنر نے لکھا کہ میں کب کھیل سکتا ہوں؟ شائقین یہ جان کر بہت پرجوش ہیں کہ اسٹار کرکٹر ڈیوڈ وارنر لاہور قلندرز میں شامل ہونے کے لیے تیار ہیں
جیسا کہ ان کے تبصرے سے ظاہر ہوتا ہے۔ دوسری جانب پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) 8 کے 19ویں میچ میں کراچی کنگز نے اسلام آباد یونائیٹڈ کو کامیابی کے لیے 202 رنز کا ہدف دیدیا،پی ایس ایل کی 8 سالہ تاریخ میں یہ دوسرا موقع ہے جب کراچی کنگز اپنی اننگ میں 200 یا اس سے زائد رنز بنانے میں کامیاب ہوئی۔ راولپنڈی کرکٹ اسٹیڈیم پر کھیلے جارہے میچ میں ٹاس کے لیے شاداب خان اور عماد وسیم میدان میں اترے۔
اسٹار ڈیوڈ وارنر نے انکشاف کیا کہ وہ پاکستان سپر لیگ کھیلنے کا بے
صبری سے انتظار کر رہے ہیں جب کہ وہ لاہور قلندرز میں شامل ہونے کی خواہش بھی رکھتے ہیں۔ ہر گزرتے سال کے ساتھ پاکستان سپر لیگ کو دنیا بھر میں زیادہ سے زیادہ پہچان مل رہی ہے۔ سازگار بیٹنگ کنڈیشنز اور مقامی لوگوںکی مہمان نوازی کے باوجود بولنگ کے اپنے اعلیٰ معیار کے لیے جانا جاتا ہے، پی ایس ایل ہر سال کرکٹ کی دنیا کے کئی بڑے ناموں کو

اپنی طرف متوجہ کرتا ہے۔ پی ایس ایل 8 کے ارد گرد ہپ کو دیکھتے ہوئے آسٹریلوی بلے باز ڈیوڈ وارنر نے بھی لیگ میں شرکت کی خواہش کا اظہار کردیا۔ راشد خان کی سوشل میڈیا پوسٹ کا جواب دیتے ہوئے جہاں انہوں نے لاہور قلندرز اور کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے درمیان آخری میچ کے لمحات کو یاد کیا، ڈیوڈ وارنر نے لکھا کہ میں کب کھیل سکتا ہوں؟ شائقین یہ جان کر بہت پرجوش ہیں کہ اسٹار کرکٹر ڈیوڈ وارنر لاہور قلندرز میں شامل ہونے کے لیے تیار ہیں جیسا کہ ان کے تبصرے سے ظاہر ہوتا ہے۔
دوسری جانب پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) 8 کے 19ویں میچ میں کراچی کنگز نے اسلام آباد یونائیٹڈ کو کامیابی کے لیے 202 رنز کا ہدف دیدیا،پی ایس ایل کی 8 سالہ تاریخ میں یہ دوسرا موقع ہے جب کراچی کنگز اپنی اننگ میں 200 یا اس سے زائد رنز بنانے میں کامیاب ہوئی۔ راولپنڈی کرکٹ اسٹیڈیم پر کھیلے جارہے میچ میں ٹاس کے لیے شاداب خان اور عماد وسیم میدان میں اترے۔

About admin

Check Also

پاکستان کی افغانستان سے شکست پر رمیز راجہ کا ردعمل آ گیا

سابق چیئرمین پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) رمیز راجا نے افغانستان سے شکست پر …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Powered by themekiller.com