Home / کھیل / ”تین بڑے کھیلاڑی ایک بار پھر سے کرکٹ میں واپسی کے لیے تیار، ورلڈ کپ 2023 میں آئیں گے!“

”تین بڑے کھیلاڑی ایک بار پھر سے کرکٹ میں واپسی کے لیے تیار، ورلڈ کپ 2023 میں آئیں گے!“

شرجیل خان اور محمد عامر پاکستان کے دو باصلاحیت کرکٹرز ہیں۔ دونوں کھلاڑیوں کو اپنے کیریئر میں اہم

چیلنجز پر قابو پانا پڑا لیکن انہوں نے ثابت قدمی کا مظاہرہ کیا اور اب ایک بار پھر اپنے ملک کی نمائندگی کرنے کے منتظر ہیں-

شرجیل خان بائیں ہاتھ کے اوپننگ بلے باز ہیں جنہوں نے 2015 میں پاکستان کے لیے ڈیبیو کیا تھا۔ اس نے بہت جلد اپنے آپ کو ملک

کے بہترین اوپنرز میں سے ایک کے طور پر قائم کیا- انہیں اسپاٹ فکسنگ اسکینڈل میں ملوث ہونے کی وجہ سے کرکٹ سے معطل کردیا گیا تھا۔

اپنی پابندی کا سامنا کرنے کے بعد، شرجیل نے ڈومیسٹک سرکٹ میں واپسی کی اور اپنی پرفارمنس سے متاثر ہوکر انہیں قومی ٹیم میں شامل کیا۔

دوسری جانب محمد عامر بائیں ہاتھ کے فاسٹ باؤلر ہیں جنہوں نے 2009 میں پاکستان کی جانب سے ڈیبیو کیا تھا۔ اس وقت ان کا شمار عالمی کرکٹ کے روشن ترین ٹیلنٹ میں ہوتا تھا۔ تاہم، 2010 میں، انہیں اسپاٹ فکسنگ اسکینڈل میں ملوث ہونے کی وجہ سے معطل بھی کردیا گیا تھا۔ اپنی پابندی کا سامنا کرنے کے بعد، عامر نے 2016 میں واپسی کی اور اس کے بعد سے اس نے خود کو دنیا کے بہترین تیز گیند بازوں میں سے ایک کے طور پر قائم کیا۔
دونوں کھلاڑیوں کو اپنے ملک کی نمائندگی کا دوسرا موقع دیا گیا ہے اور انہوں نے اپنے ساتھیوں، کوچز اور مداحوں کا اعتماد اور احترام دوبارہ حاصل کرنے کے لیے سخت محنت کی ہے۔
انہوں نے دکھایا ہے کہ ان کے پاس کھیل کی اعلیٰ ترین سطح پر کامیاب ہونے کی صلاحیت، عزم اور نظم و ضبط ہے۔ ان کی واپسی انسانی جذبے کی لچک اور استقامت کا ثبوت ہے، اور یہ بہت سے نوجوان کرکٹرز کے لیے ایک تحریک کا کام کرتا ہے جنہوں نے اپنے کیریئر میں اسی طرح کے چیلنجز کا سامنا کیا ہو گا۔

مجموعی طور پر شرجیل خان اور محمد عامر کی واپسی پاکستان کرکٹ ٹیم کے لیے بڑی خوشخبری ہوگی البتہ کچھ لوگ انکو ٹیم میں واپس نہیں دیکھنا چاہتے ۔ ان کی واپسی ٹیم میں مزید گہرائی اور طاقت کا اضافہ کرے گی اور انہیں اعلیٰ سطح پر مقابلہ کرنے میں مدد ملے گی۔ شائقین فخر اور جذبے کے ساتھ اپنے ملک کی نمائندگی کرتے ہوئے ان دونوں کھلاڑیوں کو دوبارہ میدان میں دیکھنے کے منتظر ہیں۔ یہ تبھی ممکن ہے جب وہ پی ایس ایل 2023 میں اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کریں۔
وہاب ریاض نے یہ بھی کہا ہے کہ وہ بھارت میں ہونے والے کرکٹ ورلڈ کپ میں پاکستان کی نمائندگی کرنا چاہتے ہیں۔ البتہ محمد عامر اور شرجیل خان کا اس وقت انا مشکل نظر آتا ہے!

About admin

Check Also

پاکستان کی افغانستان سے شکست پر رمیز راجہ کا ردعمل آ گیا

سابق چیئرمین پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) رمیز راجا نے افغانستان سے شکست پر …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Powered by themekiller.com